Wednesday, February 11, 2009

OvErLoAd = tEsIs+sIsTeM+aSiMeN+CCNA+wOrK

start bulan 2 nih, aku bz la beb..adeh..penatnya rasa...org ckp bulan Februari nih bulan beromantikus...tp bg aku plak bulan nih bulan kestrugelan aku tuk siapkan tesis+sistem+mid term+asimen+CCNA...fuh..mampu ka otak aku nk tanggung smua tu..terlarat ka??adeh...jgn otak aku jem udah la..nnt tak bley bekije plak aku...kot la trus jadi tak mereng ka biol ka...ish mintak dijauhkan...nk update blog pun aku amik shotcut je..ekekeke..xtivity aku yg latest update bley dirujuk@wat reference kt cni -> http://mylife-zie.blogspot.com/2009/02/galz-day-out.html
eekkekeke....bukan pemalas tp tak sempat...memandangkan waktu,tenaga dan kawasan yg sewaktunya menuntut aku ke arah yg lain...so c ya next time...maybe after aku amik CCNA kot..skang kena concentrate la tuk CCNA...fuh..caiyok²..motivate diri sendri...hahahah..

1 comment:

farafiza said...

bizi beno la ko time neh ya.. idak le balik ipoh gayanya gini.. :(