Thursday, February 05, 2009

nItE dInEr@rAiNfOrEsT,SuNwAy


@RaInFoReSt, SuNwAy


mAiN MeNu:PiNeApPLe CiKeN


2nD MeNu:wEdGeS & sPaGeTti


dA cUtEsT bB cUpCaKeS!


gALs hAnGoUt!

Seperti yang tlah lama dirancang, kitaorg 1 umh pun pegi le diner kt rainforest,sunway tu...1 umh??ber4 je sudahnya...memula ingt nk diner kat Borneo Rainforest,Sunway, tp cam masa smpi Sunway tu pun dah lwt peut pun dah bernyanyi keroncong so diner je la kt Rainforest tu...blasah je la peut dah lapo pnya pasai..mlm tu kitaorg wat sarprise kt Nanie 4 her belated besday...aku sponsor la bb cupcakes tuk besday dia tu...dia pun tak tau pasai kitaorg nk wat celebr8 besday dia...pas diner tu dia terkezut gaks la tgk ader kek tuk dia...heheheh...yg beshnya rasa cam sayang je nk mkn bb cupcakes tu sbb kiut miut sgt..lawo plak tu...hehehe..behsa la tgk la saper yg order..so anyway, nih la gambau-gambau kitaorg masa berfuya-fuya kt Sunway...check it out!

5 comments:

Zie said...

nnti kte berpoye2 lg eh...yuhuu

julianamnoor said...

lapo tgok makanan hang

julianamnoor said...

terliuq menengokkannya

@zie said...

berpoye2 tu sudah musti...next place berpoye will be updated soon...hehehe...

chumichugus said...

t.q..t.q..t.q..........epy..epy...hehehehee