Monday, January 12, 2009

wELcOmE 2009!

setelah sekian lama tup² dah masuk thn 2009...sekejapnya rasa dah beralih tahun...
apa nk tulih pun tak tau...cam takde idea je...hmmmm...
xtiviti aku pd thn 2009 nih 1st wknd, hr sabtu 3hb hr tu, aku gi main futsal kat Sport Planet, Ampang...tak sangka dr main futsal sesuka aku terjoin match tuk futsal...hahahaha...bukannya terer pun main futsal...dlm game tu ader la team aku menang dan kalah...kira ok la for our 1st match yg kitaorg masuk...pasni dengau² diaorg nk masuk match lagi...tp pe² training mmg la kena gi kalu dak masak la...anyway enjoy & fun dpt main futsal nih...at least release la tensen kije tu..

pastu wknd lepas baru ni, aku dah start klas...hmmm malaihnya nk gi tp aku kuatkan semangat tinggai lg 1 paper nih je nk abih..so kna wat bebtui so that nnt aku bley grad dgn senang hati....hehehehe...aku target bulan 8 nnt aku nk konvo...so kna la pulun bebtui...

hmm rasanya tu je kot nk tulih tuk permulaan thn 2009 nih...anyway hopefully thn nih akan menjadi thn yg berjaya dlm segala apa yg aku wat...amin...

No comments: