Tuesday, December 02, 2008

2am@NaiLi'S

7 DaRa pInGitAn

rUmaTeS

hari nih pagi2 lagi aku dah check result aku..ternyata ampeh...mmg tidak adil....siap cam nk gaduh sms dgn lect aku...hahaha...dah la tensen dgn result ditambah plak la dengan kije aku yg tak dpt nk recover password tuk access sistem....bertambah-tambah tensen aku rasa...
time tghari aku check lagi result aku...mmg la dah bertukar result aku tapi still aku tak pueh ati....maklum la aku nk A kan...akan aku usahakan gak tuk dptkan A tu...pdhal asimen, kuiz smua aku dah submit..aku pun tak tau le apa yg lect tu tak pueh ati dgn aku....huhuhuhu...adeh...dugaan..dugaan...

anyway, tuk mengubat ati duka lara, aku tatap la gambo aku melepak dgn osmet aku kt Naili's Sentul...Sentul?remind me to someone...hmmmmm....
enjoy, 4 the pic @ NaILi'S....

No comments: