Tuesday, May 10, 2005

MiMpi oH MiMpi

Mimpi..permainan tido org le yang kata...aku pun tak tau sejauh mana kebenarannya...tapi bukan aku nak kata, aku skit pun tak caya pasai mimpi nih..ye la sbbnya aku sendri pun susah nak mimpi...asik lena je la tido aku...dalam 1 tahun tu tah baper kali je aku mimpi..bayangkan la betapa susahnya aku nih nak bermimpi..tapi kalu setakat bermimpi di siang hari tuh ader la..he..he..berangan la beb apa laie...ye la berangan pun bukannya kena bayo...pree of charge..sama gak ngan mimpi masa kite tido...mmg le tak yah kena bayo...tapi disebabkan aku ni yang jenis cool agaknya tuh yg kureng je mimpi memalam hari..asik lena je tido aku..he..he...
Nak dijadikan cerita, masa aku lek kg bebaru nih, 2nd mlm aku tido kat umah aku, aku mimpi...mimpi aku dikejar ke aku mengejar ke aku pun tak ingat pasai aku malaih nak ingat mimpi aku tuh..yg pastinya masa tuh aku tgh lari..nak kata lari laju mcm Watson Nyambek tuh takde le..kang abih lak Watson Nyambek tak leh cari mkn sbb aku laie terer dr dia..he..he..ekekkek...paih tu dlm lari² tuh tiba² ader ular sekor kat depan aku...aku ke kanan, ular tu ikut ke kanan, aku ke kiri ular tu ikut ke kiri...tapi ular tu takde le patuk aku pun...sudahnya aku diri kat ctu keras cam batu..sbb aku teringat si saper tah pengacara crocodile hunter tuh ckp kalu kite terjumpa ular jgn gerak..tuh yg aku diri je keras cam batu...paih tuh dlm aku diri tuh aku terjaga..aku tak tau apa pasai aku terjaga..agaknya sbb nak slamatkan aku kot dr ular tuh..he..he...endingnya sib baik aku tak kena patuk dek ular tuh..kalu dak mau penat lak aku berlari laie sbb nak gi spital..tapi tuh semua dlm mimpi le..tapi mimpi nih kalu bab² berlari mmg penat le..rasa cam betui je kite lari..he..he...paih tu org le kata nih bukan aku kata...tah mana dorang dpt sumber tuh aku pun tak tau kalu kite mimpi ular ader org nak minang...hahhaha...idealogi yg tah hapa² kan...apa la kena mengena ular ngan org dtg minang...tak kena langsung...tuh yg aku still tak leh terima laie..pd aku mimpi pasai ular ke apa ke menda tuh as a permainanan tido...hmmm pe² pun aku bersyukur le menda tuh tak jadik secara realiti..kalu dak gabra tak tau nak ckp le...he..he.. ok la that's all for 2 day...

4 comments:

watie said...

Hahaha...tau takut ngan mimpi. Tapi ada petanda gak tu..

watie said...

wei, bawak2 la update blog ko ni

Anonymous said...

Testing2...

huda_osmet said...

saya pun pernah gak mimpi ular.tp mimpi ni mmg kena patukla azie..camna ni?