Saturday, April 23, 2005

KuLiaH

hari nih aku dah start kuliah..hmm...sib baik amik 1 subjek jer..kalu dak mampuih gak le tetiap mggu kena pegi UTM le jawabnya...hari nih hari ke2 aku sebuk ngan urusan² rasmi dlm mengerjakan blog aku nih..nih le dinamakan takde kije cari kije..kalu dok melangut je buhsan gak..dr aku mengalamun berangan sensorang baik le aku wat blog nih..at least bole le wat ala² bz gitu w/pun sememangnya aku tak bz..aku still takde idea apa le nak letak kat blog aku yg serba keklasikan nih..he...he...dlm pada tuh aku dok sebuk nak wat album nih..he.he..maklum le bila laie nak menyerlahkan bakat aku yg dah lama tak digilap nih...bukan album nyanyi tapi album gambo...ekekkekek...kalu album nyanyi le aku buat, sure artis² kat mesia nih tak leh cari mkn..abih le dorang kena mintak duit kat aku lak nanti tuk sara idup dorang tuh...disebabkan aku still laie berperikemanusiaan takmo la menutup periuk nasi dorang tuh so aku lupakan la hajat aku tuk wat album sebagai penyanyi..he..he..so tuk next blog check it out apa aku nak cite nanti..he.he..

No comments: