Sunday, January 17, 2010

m.a.s.a.k

smlm lagi haku plan nk masak nasi lemak tuk mkn all the day...plan haku,nak masak nasi lemak then mkn kt umah kakak haku...bila dah siap masak, haku pun call la kakak haku...alih2 kakak aku kt ipoh daaa...lorrr baru ingt nk gi umah dia mkn kat sana merangkap nk basuh keta haku la kt sana...skalinya dia takde...adeh...punah plan haku...ekekkekek...paih tu kunun nk pulangkan bekas kakak haku, so ingt bley la bg dia nasi lomak yg haku masak tu...skalinya dia takde, so kena wat menda lain le plak next time...maybe spagetti ok kot...or blueberry cis cake...

masak...penting ka masak2 nih...pd haku, haku suka masak2 nih...kalu dolu2 org tua2 slalu ckp kalu tak pandai masak tak bley kawen...hahahaha...haku rasa menda tu sekadar ugutan je kot sbb tak nk jadikan anak dara pemalas.....nowdays, kalu tak tau masak bule je kawen...ader jodoh kawen la kan regardless la reti masak ka tak...lgpun jaman skang nih lelaki just pentingkan rupa paras je....SEKSI is the 1 of the reason...tak pandai masak pun tak takpe, yg penting SEKSI...hohoho....dats what mens think...(nih kalu ader laki2 yg baca entry haku nih agak2 diaorg marah tak?ekekkeke..tp it's true maaa)-->pasan tui haku, saper la yg nk baca blog bodo haku nih...haku rasa takde sorg pun berminat nk baca blog haku...oleh itu,lg selesa la haku nk post anything...sbb haku tau takde org berminat pun nk baca...yg penting kt blog la haku bley express what i feel...hmmm...

so pd haku...kalu tak reti masak cemana nk mkn..takkan asik nk mkn kedai je...haku plak jenis yg cpt jemu mkn kt kedai...smpi ke tahap bley effect my appetite....trus tak lalu mkn..but bila haku masak sendri, mak aiiii selera makan bertambah...siap kalu mkn nasi tu bley bertambah...dats me...hehehehe...

anyway, conclusionnya...even korang pandai masak smpai tahap chef pun still cannot take dat 1 is one of the criteria...hehehe...kalu nk compare rupa paras vs masak, mens will vote rupa paras...& most important is SEKSI...must fit in the criteria.....dats what mens think i guess...sbb SEKSI tu penting bila nk kuar dgn diaorg...sure la every mens yg kuar dating tu nk awek dia SEKSI kan...kalu sekadar reti masak & wat kije umah je wat pe...takde apa pun nk dibanggakan...kalu SEKSI tu bley gak berbangga time jalan2 kan...kot la dating2 kt shopping complex tu sure bangga giler dpt jln dgn awek SEKSI...dlm ati, "bangganya haku dpt jln dgn awek SEKSI, korg apa ader...tgk je bley aaarrrr".....dats what i think what mens think...

mak iiiiiii....2nd entry nih cam panjang plaks haku tulih..ekekekek...maklum le dh lama tak berblog...hr nih baru le dpt idea nk apdet blog....benornya tulih blog nih haku rasa 1 of the way nak release stress...the more u update the more u relief...isn't? bg haku is true..so i'll cont my next update...c ya!(pasan lagi cam la ader org nak baca blog haku nih..hohoho...)

2 comments:

julie@julianamnoor said...

aku suka apa yg hang tulis..rindu nak baca hang tulis..aku peminat misteri blog hang..hahhaa...sabo jela..kan jiji.pasal blog2 ni aku rasa..xperlu la nk ada ramai followe ker peminat ke.just close frens which we really know n care9 yeke?)..mcm aku?hang pun xpernah jumpa aku..aku pun sama..aku solute n tau hg pandai masak.aku doakan hang bertemu jodoh.dan alangkah bertuahnya org itu kan jiji...eekeke..doakan aku cepat2 dapat anak ek?aminn dua2 org..hhr

@zie said...

hoho..tu la kan...kte bertemu di alam maya aje..bertapa luasnya dunia haku rasa...sonok aku dpt kenai dgn ko..

*pasni bley la ajo aku wat CC..;)