Thursday, April 09, 2009

fUtSaL@HTO Subang

fuh penatnya...mlm tadi aku berfutsal....2 jam...nih la 1st time aku berfutsal smpi 2 jam...tp tak sepenat/seletih cam aku berfutsal 1 jam dgn team Shah Alam..agaknya mlm tadi tak all out main kot..tu pasai ilek je lagi...hehehehe....

kalu nk compare dr segi permainan, aku prefer main dgn team Shah Alam la....mmg besh la main dgn diaorg....kalu tak besh takkan smpi aku join tournament yg Sport Planet wat kan...hehehehe....anyway, aku still lg nk main dgn team Shah Alam nih tp tgk la if aku ader time or aku bley nk gi ke Shah Alam...skang nih rasa cam nk gi Shah Alam tu jauhnya la hai....memandangkan aku pun takde transepot tu yg lagi menyukarkan aku nk gi ke sana...tak dpt la nk enhance skill dgn team tu...huhuhuhu...
smlm aku main pun tak ikut rules...kira main blasah je lgpun majoriti nk main saje2....klu dgn team Shah Alam, kitaorg main mmg ikut rules bagai la...timing pun ikut...hehehehe...tu la rasa kebeshsannya.....

tgh bz nk score....ekekekek

memula yg smpi ader le baper kerat je....so main passing-passing je...rasa cam zaman dak sekolah dulu main passing-passing...but tu la skill yg nk kena prektis...prektis mek parfet maaaa...

tuko cot

hehehe..tuk jam yg kedua, kitaorg tuko cot...dr cot 6 ke cot 8...ekkekeke..mlm tu kiranya ramai gak yg main kt ctu..tp yg grup gals, kitaorg je....yg lelain smuanya grup laki je...anyway, setelah lama tak melepaskan lelah main futsal, mlm td dpt gak ditebus even tak le all out norrr....hehehehe...len kali bley la main futsal lagi...yeay!

No comments: