Tuesday, March 31, 2009

wEeKeNd mOoD...

lepas dah bergelap sakan tuk earth hour, aku decide nk masak tuk esoknya..malas nk gi mkn kat kedai..so aku pun masak la tuk lunch hr ahad tu...pepg lg aku turun gi kedai beli ayam..plan aku nk masak ayam berempah...ntah kan jadi ntah kan tidak..main logik je aku masak..hahahaha...patutnya ayam tu aku kena perap dulu tp peut aku pun dah bernyanyi sakan so kansel la bab perap ayam...aku trus je goreng...pentester aku si linda la..hehehehe...aku siap pesan lagi jgn beli mknan kt bwh sbb aku nk masak...berkurun gak la aku tak masak...tp skali masak bley la bukak gerai kt bwh umh tu...heheheh..nih bukan aku ckp aaaa...linda osmet aku yg ckp aaa...:)

anyway, dlm dok masak memasak tu aku sempat gak la snap gambo tuk tatapan kengkawan yg baca blog aku...eh ader ka org baca blog aku nih...dah le tak reti tulih...main blasah je..entam je la labu...hehehe...so nih la hasilnya aku bereksperimen masak ayam masak berempah...sayurnya aku wat je bayam rebus..senang...pastu linda wat sambal belacan..pergh...mmg kecur tuk lunch...hehehehe...


aYaM dIpErAp :)


aYaM diTeRjUnKaN

TaDaaaa..mEnU aKu LuNcH hr iTeW

No comments: